2009. április 24., péntek

Egy bolond százat csinál

Nagyon kedves ismerősöm, Csapó Ida honlapján bukkantam erre a fantasztikus gyöngyszemre.
Egy bolond százat csinál - a szó jó értelmében. Szeretettel adom itt közre, hozzon olyan örömöt és békét a lelketekbe, amilyent az enyémbe hozott!



Ida honlapját szeretettel ajánlom figyelmetekbe, nagyon sokat tanultam tőle a nők és a pénz kapcsolatáról, voltam a 3. női pénzügyi és önismereti konferenciáján. Többek között az ott tanultak eredménye ez a blog is! ;) Akinek van ideje május 8-án, menjen el a 4. konferenciára, s ne ijedjen meg a költségektől, ez a befektetés meg fog térülni! ha viszont most nincs időtök vagy befektethető pénzetek, iratkozzatok fel a hírlevelére, abból is nagyon sokat lehet tanulni!

2 megjegyzés:

  1. Ez király volt!
    A lányom egyik kedvence, csak Ő magyarul szereti!
    Nekem bármilyen nyelven jöhet. Nagyon szeretem a musicaleket!

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy tetszett. Jó lenne, ha nekünk, magyaroknak is lenne ilyen dala, amire mindenki tudná ugyanazt táncolni. Összekovácsolná az embereket.

    VálaszTörlés